Nem tudom mivel érdemeltem ki de azért nagyon boldog vagyok! :)

Ma is és tegnap is nagy meglepetés ért engem. Két blogger leányzó is jelölt engem egy ilyen díjra . Vagy csak annak az előszobájára de minden esetre jól esett a dolog.
Nem gondoltam volna hogy ilyen szinten számon van tartva az én kis blogom. Tegnap nem mertem elkészíteni mivel az az érzésem volt hogy nem érdemlem meg ifjonti blogom végett így nekem kissé furcsa... :D De nagyon boldog vagyok és köszönöm mind a kettőtöknek Zoara és Lina.

Én is leírom a szabályokat/ feladatokat hogy mi hogy zajlik!

  1. Írd le azt hogy kitől kaptad a díjat/jelölést és linkeld be a posztodba a blogját.
  2. Írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott.
  3. Válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre.
  4. Nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel tíz kérdést nekik.

Na nézzük azt a 10 dolgot szerény személyemről:

  1. Imádok ilyen szakdolgozat jellegű végletekig egy témát körüljáró és részletező irományokat alkotni.
  2. Mióta párom ide költözött a cicájával kigyógyultam a macska szőr allergiából. Valószínűleg a régi cicám elvesztése váltotta ki az allergiát. S most hogy ez az érzelmi görcs már nem nyomaszt oda az allergia is.
  3. Imádok természetes a kertben fellelhető alapanyagokból pakolásokat tenni a hajamra/arcomra.
  4. Ha nevelgetek növényt mindig elnevezem őket. Pl.: A citromfám Seldon. A paradicsom Herceg volt. A kaktuszt csak Túlélőnek szólítom. Az Amarilliszem a Szerelem Virág nevet viseli. (Mert páromtól kaptam és virul a kis drága.) :D
  5. Ugyan úgy növényes dolog: Beszélek hozzájuk kedveskedésből.
  6. Manapság nagyon megszerettem a varrást és úgy érzem boldogan dolgoznék ebben a szakmában.
  7. Engem apukám tanított meg főzni és azóta is nagyon imádok ezzel foglalkozni.
  8. Szeretek házigazda lenni és finom ételekkel és italokkal fogadni a vendégeket.
  9. Könnyen kijön rajtam a pánikbetegség és nem tudom kezelni a stresszt.
  10. Nem szeretem a hangos zenét.

Mivel nekem ketten adtak kérdéseket úgy döntöttem mind a kettőre válaszolok!

Lina kérdései:

Mi (volt) a kedvenc tantárgyad?
Az irodalom. Minden mennyiségben be tudtam fogadni míg iskolásba jártam. Egyedül talán maga az irodalom hiányzik a tanulás mentes életemből. Ha bár igyekszem mindig újabb dolgokat felfedezni tanmeneten kívül az irodalom berkein belül.

Mi volt a gyerekkori álmod?
Orvos akartam lenni. Ha bár ez egy belém sulykolt álom volt szülői ráhatással de attól még gyermekkorom nagy meghatározója volt.

Aktuális lakkszerelmed/sminkszerelmed?
Ha termékre gondolunk akkor Nyc Show Time szempillaspirálja. Ha mint sminkre gondolok akkor őszi vámpíros vonal nagy kedvenc a burgundi színeivel.

Mi számodra a mindennapi rossz?
Jelen esetben a saját lakás hiánya ami minden nap elég nagy teherként nehezedik ránk.

Mi a kedvenc zenei stílusod?
Már nincsen kedvenc minden honnan szeretek szemezgetni. Számomra így kerek a világ.

Van példaképed? Ha igen, ki az?
Konkrét példakép az nincs. Viszont Kentaurra nagyon felnézek és oda vagyok a munkásságáért.

Inkább introvertált vagy extrovertált vagy?
Az esetek többségében zárkózott befelé forduló személyiség vagyok. Ám szeretek a szórakozás és a hangzavar középpontja lenni ha sok volt már a némaságból.

Mi volt életed legstresszesebb időszaka?
Az elmúlt egy évem volt az. Sok nehézséggel és gonddal kellett megküzdenem.

Film vagy sorozat inkább?
Határozottan sorozat. Nem szeretem hogy csak pár órát kapok egy történetből. Szeretek hosszasan a része lenni.

Fülbevaló vagy nyaklánc inkább?
Fülbevaló szigorúan! Nem érzem hogy nekem jól állnának a nyakláncok. Véleményem szerint azt tudni kell viselni. Az én kiállásom az esetek kilencven százalékban nem teszi lehetővé.

Most pedig Zoara kérdéseire válaszolok:

Inkább szeretnél egy kis barátságos kuckóban élni, vagy egy nagy, kényelmes és modern "palotára" vágysz?
Én sajnos ez ügyben kettős személyiség vagyok. Mind a kettő egyformán megvan bennem. De mivel hozzászoktam a kevéshez és kicsihez így evidens hogy a barátságos kuckóban élnék. Egy kis lakban sokkal több szeretet és melegség lakozik sok esetben mint egy modern palotában.

Mit gondolsz a materialista világról?
Nem tesz boldoggá a léte leginkább elszomorító tényezőként van jelen az életemben. De mint olyan le nem vetkőzhető egy átlag ember számára ennek a köteléke így elfogadóan élni kell benne.

Ki a példaképed és miért?
Erre már az előzőekben választ adtam szerintem senki sem lepődik majd meg. :)

Melyik az a sorozat, film, könyv szereplő, akinek a jelleme a leginkább hasonlít a tied és miért?
Sajnos vagy nem nagy mértékben véltem hasonlóságot felfedezni önmagam és Lisbeth Salander között. Elég nagy törés volt évekig abban a stílusban élni és aztán a könyv olvasása és film megnézése után rájönni hogy ezt jellemet már megírták pl. xD
Illetve sokan mondják hogy mint mesefigura egy az egyben ha jó a kedvem és bohókás a hangulatom a Hotel Transylvaniából Mavis.
Ha ennek a kombinációját vesszük szakmunkás időben mindig én voltam úgymond Abby az NCIS-ből a kis csoportunkban.

Mi az ami a legjobban felbosszant, ha körülnézel a világban?
Az emberek pszichéjének jelenlegi állapota és annak manipulálása. Már hogy milyen könnyű egy tömegre hatni/befolyásolni.

Ha egy szóval kellene jellemezni az életed, akkor mi lenne az?
Göröngyös.

Hova utaznál legszívesebben és miért?
Kanadába. Azért mert ott van a fenyőerdő közepén található és a tó szélén álló faház kis stéggel ahol békesség és csönd van.

Mikor érezted magad a legboldogabbnak és legbüszkébbnek életedben?
Eddig talán az mikor párommal elértük az együttélés pillanatához. A jövőben talán a gyermekem születése lesz ennél nagyobb pont az életemben.

Mit gondolsz, egy ember jellemfejlődésében mi a legbefolyásolóbb dolog?
A szülő hozzáállás a gyermek jelleméhez, vágyaihoz, erősségeihez és gyengeségeihez. Hogy mennyire tesznek azért hogy gyermekük kibontakozzon és irányt találjon az életben saját érzései és vágyai alapján.

Hogyan ismerkedtél meg a pároddal?
Lementem mamámhoz csacsogni. Azt mondta a műhelyben ott van egy gyönyörűen kifaragott keretben lévő tükör. Mennyünk nézzük meg. Én naivan mentem vele. Már az ajtóban mondta hogy itt van a fia egyik munkatársa. Én csak vállat vontam hogy jó engem nem foglalkoztat nagyon szegény. Aztán megláttam ŐT azt a srácot akit kis tini korom óta plátóian ám de kinéztem magamnak. Álltam a kezemben a tükörrel és kissé megszeppenve beszélgettem velük hármasban. Aztán nagyanyó fogta magát közölte hogy ő most megy és már be is csukta szépen mögöttem az ajtót. Én meg mire észbe kaptam ott álltam vele kettesben és nem tudtam mit is kéne tenni. Aztán csak beszélgettünk és kiderült hogy ha nem beszélünk vagy vagyunk egymással csak egy üresség van amit bármi más nem igazán tud betölteni. :) Így intézte el nekem nagyanyó hogy teljesüljön egy régi vágyálmom.

Hú most hogy ennek is a végére értem talán kérdéseket kéne feltennem és másokat is bejelölni!

Lollipopshoo

Adriennkuckója



Maczková Margita

A hozzátok intézett 10 kérdésem:
  1. Mi a kedvenc gyermekkori történeted?
  2. Szerinted hol fog tartani az életed tíz év múlva?
  3. Mi álmaid munkája?
  4. Mi a kedvenc állatos történeted?
  5. Mi indított el a blog írás útján?
  6. Milyen sportot űzöl?
  7. Mi az a könyv ami a legmélyebben érintett érzelmileg?
  8. Mi a számodra legnegatívabb emberi tulajdonság?
  9. Vannak olyan cselekedetek amik ha kimaradnak hiányérzeted van? Ha van mi az?
  10. Ha írnál egy könyvet mi lenne a témája és milyen címet adnál neki?
Ez az én pár kérdésem és szűk kis listám. Jó szórakozást hozzá. :)

Megjegyzések

  1. Nem értem miért lepődsz meg ezen, hiszen Te is a bloggerközösség tatgja vagy! :) Rendszeresen posztolsz és emellett te is jelen vagy más oldalakon a kommentjeiddel, más magyar blogokat sem hanyagolsz el! :) Igazán megérdemled! Emellett pedig örülök, hogy Téged is belevettelek, mert nagyon jó válaszokat adtál, amik kicsit jobban betekintést nyújtanak a személyiségedbe!

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek Evelinnel, azért jelöltelek, mert tetszik a blogod, amit csinálsz, és annak ellenére, hogy nem csinálod évek óta (ahogyan én sem) jó vagy benne, és kíváncsiak vagyunk rád! Köszönöm szépen, hogy kitöltötted, jó volt olvasni :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon örülök hogy így gondoljátok! :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira nagyon köszönöm a jelölést, bár én nem tudom mivel érdemeltem ki! :D
    De neked gratulálok és tényleg ne csodálkozz! Szuper a blogod! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamvasítási tapasztalataim

KALLOS FLORILLUM FÉNY HAMVASÍTÓ VÉLEMÉNY

DR SACHER'S KÖRÖMVIRÁG KRÉM HOMOKTÖVIS OLAJJAL VÉLEMÉNY